14 Ekim 2008 Salı

Yazmak

Salı günleri benim yazı yazma günüm ve ilk yazımı yazıyorum işte. Yazmak bağımlılık yaratan bişeydir yazmaya başladıysanız eğer gerisi mutlaka gelecektir !!
Dikkat edilmesi gerekir bağımlı olabilirsiniz. Ben çok uzun yıllardan beri yazarım ki artık yazdıklarıma kendim bile yetişemiyorum desem yeridir :) Bugün için ne yazacağımı bilmiyorum madem öyle bi açılış yazısı olsun bari ( hemen kılıfına uydururum :) )
Yazmak dilinizde biriken kelimelerinizin su gibi akmasıdır bir bakıma. Kalem akar gider, yazdıklarına bazen kendiniz bile şaşırırsınız :) Yazmak iç dünyanın özgürlüğünü ilan etmesidir ki, e bu da iyi bişeydir değil mi ??
Yazmak konuşmaktır, kimi zaman haykırmak, kimi zaman küsmek... Bu yazı ise bi başlangıçtır ve başlangıç yazıları kısa ve öz olmalıdır. Değil mi ??
O halde benden şimdilik bu kadar hadi bakalım diğer blogcularımız neler karalayacaklar, hepinize kolay gelsin :))

4 yorum:

efrasiyab dedi ki...

ya ben başlangıç yapmıştım, yeniden yeniden başlangıç mı olut. herkesin başladığını düşünürsek 7 kere başlangıç olacak:):) başlangıç dediğin bi kere olur::)

Pilli Petro dedi ki...

ben yaptığıma göre oluyomuş :))

ASMAROZ dedi ki...

zuzum fikriniz çok güzel :))
ekibe dahil olayı dilerdim ama yazacak zamanım olur mu her daim bilmem:((
ama olsun takipçinic olacağım :))
kolaylıklar dilerim:))

Pilli Petro dedi ki...

sağol bi tanem bakalım devamı gelir inşallah :)