20 Ekim 2008 Pazartesi

Tembel Blogcular :))

Biliyorum bugün Efrasiyab'ın günü olsun ben ikimizin yerinde de yazarım :)) Zaten blogun yazarları hala eksik, yazacak 3 kişi daha lazım. O vakte dek aksaklıklar sürecek belli ki. Neyse düzelir heralde öyle umuyorum.
Şimdi sevgili efrasiyab yazamadı biri ile meşguldü :P O biri her ne kadar yazmasını istesede gene de meşguliyetinin sürmesini istemesi ağır bastı, ben onların yalancısıyım. Ama ben çalışkan bi birey olduğumdan yazarım bu yazıyı birlikte yazdık kabul ediverin :))
Bu sıralar bloglarda bi durgunluk, bi hüzün eylül ayı da bitti ama ne hikmet anlamadım. Ben de depresif yazıyorum kabul. Bu havalar bizi mahvetti yaw :)) Efrasiyab benden tembel valla sormayın :))
Leman Sam söylüyor "daha gidecek yolumuz" var. Eee şimdilik müsade geliriz yine :))

4 yorum:

efrasiyab dedi ki...

iftira valla iftira ben şey oldu, çok önemli işim çıktı ondan yazamadım:):):)

Pilli Petro dedi ki...

neymiş o çok önemli iş okurlarını aydınlar efrasiyab :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

hala yazar arıyormusunuz :))))

Pilli Petro dedi ki...

yazar aranıyo sanırım efe ilgileniyo ama o da kayıp bugünlerde :))

sen kendi sayfana yazmıyosun ayol :P