3 Kasım 2008 Pazartesi

Hayat

Güzel bişeyler düşünülerek başlandı bu bloga. Önce yazarlar eksik kaldı, sonra blog kapatıldı derken askıya alındı. Oysa takipçileri var biliyorum :) Yazmak lazım öyle değil mi ?
Aslında salı gününe yani yarına yazmam lazım ama ne farkeder ki ? Ne yazacağımı bilerek yazmaya başlamadım üstelik. Kendi blogumda son zamanlarda pek iç açıcı şeyler yazdığım söylenemez. Burası içinde sahte bir maske takıp her şey lay lay lom diyerek mi yazmalı, yoksa yine ben mi olmalıyım ?
Sizi bilmem ama bence "ben " olmalıyım. Sahte hiç bişey olmamalı, ne gerek var ki ? İyiyim diyerek kimi kandırıcam, ya da kimin umurunda iyilik, kötülük ?? Hayat bu işte akıp geçiyo, durdurabildiğim hiç bir zaman olmadı bugüne dek, hoş bunu istediğim de çok nadir oldu ya neyse.
Can sıkıcı hayat haberleri, sıkıntılar, kavgalar, nedensiz susuşlar, yalnızlıklar ve de kendimiz...Hangisi gerçek hayat acaba ? Bizim seçtiklerimiz mi, bize sunulanlar mı, yoksa kalıplaşmış inançlar mı ?? Çöz çözebilirsen...

10 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Biz takip ediyoruz sizleri devam edin lütfen...

Pilli Petro dedi ki...

teşekkür ederiz recep, devam edilmeye çalışılıyo bakalım :)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İnşallah eder efendim...

Pilli Petro dedi ki...

valla diğer yazarlar ortalarda görünmüyolar bakalım ne kadar sürecek böyle :))

ben zaten bulduğum yere yazıyorum :)

Adsız dedi ki...

klişe olsa da; sen bütün bunları sorgularken başından geçenler galiba bekriyacım..
hayat..

takipteyim ben; nete nadiren bağlanabiliyor olsam bile..

Pilli Petro dedi ki...

çoban kızı, valla kimse yazmıyo ben de yazmıyorum napalım.

Adsız dedi ki...

gız burası gara tahta gibi azcık resim mesimle süsle ne o öle

Pilli Petro dedi ki...

çobanali, hoşgeldin:)) valla burası sözüm ona 7 yazarlı bi blog ama yazarlar ortada yok sen renkli bişiler istiyosan www.gecmisola.blogspot.com kişisel blogumu oku :))

Adsız dedi ki...

vah gi ne vah gız bura yidi gocalı gibi varam gidem adreseye burda dırıg dudduramak gari

etki alanı dedi ki...

Aslında bizim seçtiklerimiz,ama bize sunulanlar zaten kalıplaşmış geleneklerimiz değil mi?
Özellikle şu dönemde,yeniliklerle donanmamız gereken zamanda,geriye dönüyoruz ve zihniyetlerle birlikte kapanıyoruz....

Harikasınız...Devam...
TüğTü